Crafco Model 30

Fréza Router model 30 je ručně vedená jednonápravová fréza určená pro frézování divokých trhlin v asfaltových i betonových površích (možnost speciálního nástavce).

  • Trhliny na površích, které jsou ještě v dobrém stavu (s výskytem zejména tepelných a pracovních trhlin), je doporučované před zalitím vyfrézovat. Frézováním vznikne komůrka s ideálním poměrem šířky a hloubky, což zlepšuje přilnavost zálivkové hmoty, přičemž stěny trhliny jsou ze zdravého materiálu. Zálivková hmota vydrží v trhlině až 2 krát déle, pokud byla trhlina předtím vyfrézovaná.
 

Crafco Model 30 DC

Fréza Router model 30 DC je ručně vedená jednonápravová fréza určená pro frézování divokých trhlin v asfaltových i betonových površích (možnost speciálního nástavce). Tento model je vybaven technologií odsávaní prachu, který se skvěle hodí při práci v tunelech nebo ve městech a obcích.  

  • Trhliny na površích, které jsou ještě v dobrém stavu (s výskytem zejména tepelných a pracovních trhlin), je doporučované před zalitím vyfrézovat. Frézováním vznikne komůrka s ideálním poměrem šířky a hloubky, což zlepšuje přilnavost zálivkové hmoty, přičemž stěny trhliny jsou ze zdravého materiálu. Zálivková hmota vydrží v trhlině až 2 krát déle, pokud byla trhlina předtím vyfrézovaná.

Crafco Model 30 SP

Crafco Model 30 SP

Fréza Router model 30 SP je ručně vedená jednonápravová fréza určená pro frézování divokých trhlin v asfaltových i betonových površích (možnost speciálního nástavce). Tento model disponuje samopojezdem, který se hodí při manipulaci a nakládání/vykládání stroje. Zákazníci toto vylepšení ocení i když se jejich pracovní prostředí odehráva v kopcovitém terénu, kde je potřeba stroj přemístňovat do kopce. Samopojezd neslouží jako ulechčení manipulace při aktuální práci, při frézóvaní.
  • Trhliny na površích, které jsou ještě v dobrém stavu (s výskytem zejména tepelných a pracovních trhlin), je doporučované před zalitím vyfrézovat. Frézováním vznikne komůrka s ideálním poměrem šířky a hloubky, což zlepšuje přilnavost zálivkové hmoty, přičemž stěny trhliny jsou ze zdravého materiálu. Zálivková hmota vydrží v trhlině až 2 krát déle, pokud byla trhlina předtím vyfrézovaná.

KM 1000

Šikovný malý přenosný Hotbox pro zakázky menšího rozsahu nebo zakázky, kam se nedostane vetší auto. Vejde se na ložnou plochu multikáry nebo pickupu.  

  • Hotboxy KM jsou dvouplášťové ocelové nádoby s kvalitní izolací a vlastním ohřevem, které jsou schopné udržet asfaltový materiál při teplotě zpracování po dobu 3 dnů při minimální spotřebě propanu.
 

KM 4-40

KM4-40 a KM4-48 jsou navrženy tak, aby je bylo možné táhnout za autem. Patentovaný skládací přívěs umožňuje okamžité a nenáročné spuštění. Zabudované ocelová kolečka nabízejí optimální ovladatelnost během umísťování nad poruchu a na těžko dostupná místa. Výhody KM4-40 a KM4-48 jsou bezkonkurenční. Tyto všestranné infračervené recyklátory jsou navrženy na běžně se vyskytující poruchy asfaltu – opravují otevřené spoje, síťové rozpady, propadlé nebo vypuklá místa, rozpady a nerovnosti kolem kanálů, výtluky a jiné poruchy.

KM 4-48

KM4-40 a KM4-48 jsou navrženy tak, aby je bylo možné táhnout za autem. Patentovaný skládací přívěs umožňuje okamžité a nenáročné spuštění. Zabudované ocelová kolečka nabízejí optimální ovladatelnost během umísťování nad poruchu a na těžko dostupná místa. Výhody KM4-40 a KM4-48 jsou bezkonkurenční. Tyto všestranné infračervené recyklátory jsou navrženy na běžně se vyskytující poruchy asfaltu – opravují otevřené spoje, síťové rozpady, propadlé nebo vypuklá místa, rozpady a nerovnosti kolem kanálů, výtluky a jiné poruchy.

KM 4000

Tato jednotka s objemem skoro dvě tuny je navržena tak, aby ji bylo možno jednoduše naložit na korbu jakéhokoliv nákladního vozidla (pick-up). Také může být napevno namontována na valníkovém rámu nákladního vozidla. Vnitřní zdi HotBoxu jsou zešikmeny do trychtýře směrem k výpusti. Je k dostání s propanovým nebo naftovým hořákem.  

  • Hotboxy KM jsou dvouplášťové ocelové nádoby s kvalitní izolací a vlastním ohřevem, které jsou schopné udržet asfaltový materiál při teplotě zpracování po dobu 3 dnů při minimální spotřebě propanu.

KM 8000

Tato jednotka s objemem skoro čtyř tun je navržena tak, aby ji bylo možno jednoduše naložit na korbu jakéhokoliv nákladního vozidla (pick-up). Také může být napevno namontována na valníkovém rámu nákladního vozidla. KM8000 je vybaven dvěma gravitací plněnými vykládacími otvory. Je k dostání s propanovým nebo naftovým hořákem.  

  • Hotboxy KM jsou dvouplášťové ocelové nádoby s kvalitní izolací a vlastním ohřevem, které jsou schopné udržet asfaltový materiál při teplotě zpracování po dobu 3 dnů při minimální spotřebě propanu.
Přejít nahoru